✓ 100 specialisten ✓ ontzorgt personeel ✓ onze klanten geven ons een 8,9 ✓ 25+ jaar ervaring
Meest gestelde vragen
1.Hoe maak ik een account aan?
Antwoord: Een account aanmaken bij ons is heel eenvoudig:
• Klik bovenaan de webpagina op “inloggen”.
• Klik daarna op “nieuwe klanten” en vervolgens account aanmaken.
• Vul uw gegevens in.
• Wanneer u op ‘Versturen’ klikt, maakt u uw account aan.
• U kunt meteen met uw account bij ons winkelen.
Weet u al wat u wilt aanvragen? Dan kunt u uw aanvraag plaatsen en tegelijkertijd een account aanmaken:
• Leg een artikel in uw winkelwagentje.
• Ga verder met uw aanvraag.
• Klik bij de pop-up venster op ‘Nieuw op onze website’ uw e-mailadres in en klik op ‘Ga verder als nieuwe klant’.
• Vul uw gegevens in.
• Rond uw aanvraag af.
• U maakt een account aan en plaatst tegelijkertijd uw aanvraag.
2. Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Antwoord: U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw contactgegevens (naam, e-mailadres), bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens. U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:
Stap 1: ga naar account en log in met uw e-mailadres en wachtwoord
Stap 2: klik onder het kopje ‘Persoonlijke gegevens’ op ‘gegevens wijzigen’
Stap 3: wijzig hier uw persoonlijke gegevens en/of e-mailadres
Stap 4: voer dezelfde handelingen uit voor “adresboek” en/of “nieuwsbrieven”
3. Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Antwoord:
Stap 1: ga naar inloggen ( rechtsboven)
Stap 2: klik op “wachtwoord vergeten” .
Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice via dit formulier met de naam en adresgegevens die u in het account heeft opgegeven. Wij kunnen dan proberen uw account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.